esposas y cuernos

esposas y cuernos

¿ QUIEN NOS VISITA ?

domingo, 25 de mayo de 2014

PUNTO DE VISTA DE UN CORNUDO

lurkerdb:

Admit it honey… you know you wish you had a real cock instead of that little tiny dicklet between your legs.  If you did, I might be fucking you instead of this nicely hung gentleman that I just met.  But maybe not.  And you know that, since it’s impossible for that pathetic little pee-pee to get any bigger, you honestly want me to keep fucking other men so you can watch.  God it feels so good to get fucked by a real man.  I can’t wait until he empties those big cum-filled nuts into my pussy.  I know you can’t either… that way you can eat his big gooey load out of me.
Size matters!

1 comentario:

  1. me gustaria conocer algun CORNUDO q me preste a su mujer y hacerla gozar frente a el. tambien quiero conocer damas mayores de 25 a 65 años y parejas o matrimonios para hacer trios hmh. no busco relacion romantica solo gozar de la intimidad, tampoco busco ni causo problemas. soy eterosexual sano y discreto mi verga mide 18×3 de gruesa si alguna mujer esta interesada edelanta mi mvstr 5537948461, vivo en el d f soy moreno claro mido 1.69 peso 68ks 42años

    ResponderEliminar

COMENTA